2009-10-24

Hundkurs - Hundbus?

Idag har jag och matte varit på hundkurs. Superroligt vill jag lova! Först fick vi hundar springa av oss lite bus, snacka om att jag rejsade! Noa, Ebba och Morris hade inte en chans. Snart gav både Morris och Ebba upp, men Noa och jag fortsatte att leka. Sen övade jag och matte på att gå snygg, som om det behövs. Igen hund går snyggare än snoffspudeln Boobie Boo, så det så! Instruktören sa att jag var en fin och följsam hund, som om jag inte redan visste det. Sen sa han nått som jag inte gillade, nämligen att det synstes att det var matte som bestämde! GAAhAA! Herregud, säger jag bara. Glasögon borde han skaffa, gubben! Nu ska jag klargöra det här en gång för alla. Det är jag som är chef, mannen i huset, högsta hönset, kungen på tronen. Pitbullen Pacho ruuuulse! Ingen ifrågasätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar